1390/11/17 امیرحسین صادقی:فونیکه سی را به راحتی مهار می کنم
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي

 

مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز از کمیته انضباطی می خواهد برای تماشاگران تبریزی به دلیل تخلفی که در دیدار مقابل استقلال مرتکب شده اند محرومیت در نظر نگیرد 

به نظر می رسد تراکتورسازی افت کرده که از صدر جدول به رده سوم رسیده اید.
- در لیگ فوتبال ایران همین است. امتیازات تیمها به هم نزدیک است و اگر تیمی در 2 بازی پی در پی نتیجه نگیرد به سادگی جایگاه خود را از دست می دهد. متاسفانه در 2 بازی اخیر 5 امتیاز از دست داده ایم و این برای تیمی که می خواهد قهرمان شود اصلا خوب نیست. شکست مقابل استقلال و تساوی با نفت باعث شد در روند تیممان خلل ایجاد شود و صدر را هم از دست بدهیم. تیم ما افت نکرده و بچه ها باید زودتر به خودشان بیایند تا از صدر جدول دورتر نشویم.
فکر می کنی با رقیبانی مثل استقلال و سپاهان دوباره بتوانید صدرنشین شوید؟
- حتما می توانیم. ما اگر 2 بازی پی در پی را ببریم دوباره به صدر جدول بر می گردیم. قبول دارم کارمان سخت است اما این سختی کار باعث می شود انگیزه بازیکنان هم بیشتر شود.
فکر می کنی تراکتورسازی فاکتورهای لازم برای قهرمانی را دارد؟
- مگر قهرمان شدن چه فاکتوری می خواهد؟ ما هم کادر فنی خوبی داریم و هم بازیکنانمان حرفه ای هستندو تنها موضوعی که تراکتور را اذیت می کند وضعیت نا مناسب چمن ورزشگاه یادگار امام است. در این چمن واقعا فوتبال بازی کردن سخت است و کیفیت نا مناسب آن کار را برای تیمی مثل تراکتور که تاکتیکی و روی زمین بازی می کند دشوار می کند. البته من یک خواهش هم از کمیته انضباطی دارم.
چه خواهشی؟
- در اتفاقاتی که در دیدار استقلال و تراکتور رخ داد فقط هواداران تیم ما مقصر نبودند. بالاخره شرایطی پیش آمد که باعث شد هواداران آنطور واکنش نشان دهند. امیدوارم کمیته انضباطی جریمه سنگینی برای هواداران تراکتور در نظر نگیرد و ما را از حضور آنها محروم نکند زیرا تراکتورسازی بدون تماشاگرانش به مشکل میخورد.
اگر بازیکن استقلال هم بودی این حرف را می زدی؟ آنها می گفتند در گلوله های برف سنگ بود!
- استقلالی ها هم خیلی شلوغش کردند. اصلا سنگی در کار نبود. حالا که باشگاه استقلال از این بازی سود کرده و 3 امتیاز ناعادلانه را کسب کرده پس دیگر کمیته انضباطی جریمه سنگینی برای بازیکنان ما در نظر نگیرد.
مثل اینکه قرار است در بازی با صنعت نفت "فونیکه سی" را مهار کنی. از پس مهار او بر می آیی؟
- فونیکه مهاجم خطرناکی است. بی دلیل آقای گل لیگ ایران هم نشده است. در بازی رفت هم دو گل به تراکتور زد که یکی از آنها روی سر خود من بود. به همین دلیل می خواهم در این بازی هرطور شده او را مهار کنم. اگر تمرکز داشته باشم مهار فونیکه کار آسانی است.
از شکست استقلال در دربی ناراحت شدی؟
- متاسفانه باخت بدی برای استقلال در دربی رقم خورد. این شکست یکی از باخت های سنگین استقلال در دربی بد. شرایط باخت با باخت فرق دارد و استقلال نباید 1 نفره به پرسپولیس می باخت. اگر در دربی بازیکن تمرکز نداشته باشد همین اتفاقی رخ می دهد که برای استقلال رخ داد. فکر می کنم از این باخت بیشتر از همه هواداران استقلال ضرر کردند. بازیکنان و کادر فنی فقط 3امتیزا را از دست دادند که می توانند آن را جبران کنند اما اینباخت هیچوقت از یاد هوادار استقلال نمی رود.
به عنوان یک مدافع سابقا استقلالی فکر می کنی چقدر مدافعان این تیم در این باخت نقش داشتند؟
- به نظر من فقط مدافعان مقصر نبودند. استقلال در این بازی از نبود یک بازیکن با تجربه که تیم را جمع کند ضربه خورد.
اگر خودت در دربی این طور می باختی چه حسی داشتی؟
- من برد و باخت در دربی زیاد دیده ام اما همان طور که گفتم این باخت خیلی بد بود. اگر بودم شاید نتیجه عوض می شد و نمی گذاشتم استقلال در 10 دقیقه 2 گل بخورد. تجربه من به کمک استقلال می آمد و این باخت رقم نمی خورد. به عنوان یک استقلالی از این باخت خیلی ناراحت شدم.
این شایعه شنیده می شود که اگر قلعه نویی به استقلال برگردد تو هم برمی گردی.
- من نه در این باره چیزی شنیده ام و نه می خواهم درباره آن حرف بزنم.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر